A szórólap markáns offline reklámeszköz – élj vele!

Mindketten tudjuk, a szórólap, papír alapú reklám soha nem megy ki a divatból, hiába ült már tort felette milliószor az online marketing! Örökérvényű adathordozó, naprakész, variábilis kommunikációs eszköz, a kedvező árú digitális nyomdai szolgáltatás egyik alapköve.

A szórólap üzleti értéke megkérdőjelezhetetlen, de létezik élet az üzleti szórólapon túl is! A digitális nyomda kulturális, zenei rendezvények, sportesemények, meghívók, idényjellegű rendezvényszórólap életre keltését is szívesen teljesíti.

Hiába hálózza be a világot az internet, mindig lesznek olyan szegmensek, ahol az offline alapú hirdetés, tájékoztatás létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen! Az idősebb korosztály egy része – főleg kistelepüléseken – még mindig ördögtől valónak tartja az online világot. Zömük részére elérhetetlenek, bonyolultak a hardver eszközök, a tanfolyamok, az unokáknak sem ideje, sem türelme… Nem tudnak vagy akarnak beruházni, márpedig őket is érdeklik az események, szolgáltatások, termékek, melyek legideálisabb hordozója a nyomtatott propagálás!

A szórólap előnye kézzel is fogható

Szó szerint, hiszen célcsoportod kliensei megfoghatják, tanulmányozhatják, mindig kéznél van. Sőt, meg is szagolhatják – nem tréfálok, a „nedves” ofszet nyomdagépről kisuhanó szórólapnak jellegzetes az illata! A kuponos szórólapok csábítóak, segítségükkel hatékonyabb a konverzió, főleg, ha a szórólap grafikája, tipográfiája nem egy semmitmondó, unalmas kontármunka…

Az igényes szórólap természete

A minőségi papírra nyomtatott hírverés arculati elvárásai: vizuálisan figyelemfelkeltő, megragadó, könnyen olvasható. A makulátlan nyomtatási minőség, elsőrangú nyomdai papír is kritérium. A szórólapról első ránézésre megállapítható mennyire értékes az üzenet, amit hordoz, azaz egy pillantás alatt elárulja a vásárlónak mennyire értékes termékhez, szolgáltatáshoz, programélményhez juthat – így nem végzi színes szórólapunk rögtön a szemétben, vagy a kandallóban.

A offline és az online promóció lelke a reklámszöveg. Teljesen mindegy hogy ofszet nyomtatással, vagy digitális technológiával zajlik a szórólap nyomtatás, a laikus számára nincs szemmel látható különbség. Ha szép színekkel ékes a szórólap, szuperek a betűk, jól olvasható a hirdetésszöveg – fél siker. A kifogástalan nyomtatási minőségre a príma papír teszi fel a koronát.

Egy rókáról száz bőrt?

Dehogy! Egy szórólapról akár milliót, hiszen egy jól elkészített anyag profi grafikai tervezése és a marketingszöveg egyszeri költség – hosszú ideig használható. Ráadásul a nagyobb tétel nyomtatásának nyomdai költségei is kedvezőbb áron értékesíthetőek.

Szórólap

Nem árulunk zsákbamacskát – a digitális nyomdai szórólap készítés árak megtekintése után könnyen kalkulálhatsz. Böngészd át a kínálatot! Látni fogod, az alacsony darabszámú szórólap gyártás éppen úgy vállalható a nyomda számára, mint a nagy példányszámú.

Ha megtaláltad a számodra optimális paraméterekkel rendelkező szórólap nyomtatási szettet, nincs más dolgod, mint kitölteni a kapcsolati űrlapot. Ha bizonytalan vagy a szórólap alapanyagában vagy egyéb paramétereiben, nyugodtan hagyd ki a nyomdai termék megnevezése rubrikát!

Minél részletesebben mutatod be a nyomtatni kívánt szórólapot, annál precízebb árajánlat üti a markod. Ha kétségek gyötörnek, hogy az alacsony árú ofszet, vagy a többet kóstáló műnyomó papír a te portékád eszményi nyomdai papír alapanyaga, keress bennünket nyomdászatunk online, illetve telefonos elérhetőségén! Tájékoztatni fogunk!

Ajánlatkérés