Kedveshölgyemtisztelturam!

Az értékesítési technikák egyre kifinomultabbak, lépést kell tartani illetve meg kell előzni a versenytársakat. Ez pedig személyre szabott megszólítás nélkül nem megy! Semmi kivetnivaló nincsen a „Kedves Hölgyem, Tisztelt Uram” megszólításban, de a potenciális vásárló nem éri be ennyivel, ingerküszöbe, elvárásai ennél magasabbak – ezt megugorni a változó adattartalmú nyomtatás nélkül lehetetlen.

Ha élsz a változó adattartalmú nyomtatás előnyeivel, beszéljünk a részletekről. Digitális nyomdánk az egyszerűbb megszemélyesített nyomatok nyomtatásától az elegánsabb kivitelű produktumok tekintetében is igyekszik maximálisan megfelelni.

Mivel nagymennyiségű levélről beszélünk, a gépi borítékolás hihetetlen segítség! Sajnos nem alkalmas minden gép az eltérő fajta borítékot kezelni, ezért érdemes megfontolni, mi ideálisabb: ha kézzel borítékolunk, vagy ha kötünk némi kompromisszumot. A levélpapír és a boríték minőségéhez kétség nem férhet, ott a csillagokat is lehozhatjuk az égről, nem kell lejjebb adni igényeinket.

Változó adattartalmú nyomdai termékek a nyomtatott hírlevelek, DM levelek mellett a sorszámozott ügyviteli termékek, kaparós sorsjegyek, egyedi kuponkóddal ellátott szórólapok.

Az ügyfél mindenekelőtt!

A nyomtatott DM levélben a saját néven történő megszólítás mellett fontos a releváns tartalom is. Partnereid számára fontos az is, hogy tisztában legyél azzal, érdekli-e őket a DM levélben promótált terméked, tájékoztatásod, vagy sem – az adatbázisban tárolt információk emberekre vonatkoznak, erről nem szabad megfeledkezni! Céged hitelessége nem csak a változó adattartalmú nyomtatás személyre szóló kommunikációján múlik, hanem azon is, rabolod-e az idejét, avagy sem.

A tömeges tartalmú nyomtatott hírlevelek, DM levelek természetesen készülhetnek ugyanazon tartalommal, megszólítás, címzés nélkül is. A perszonalizált nyomtatott DM levelek az adatbázist használva névre szólóan, egyedi címzéssel látják el a küldeményt.Sőt, a levél szöveges és képi tartalma is változhat – meghatározott szisztéma szerint.

Kedves Dániel, az ajánlatkérő form epedve várja, hogy kitöltsd!

Változó adattartalmú nyomtatás

Kedves Dániel, tudjuk, a hatékony reklámkampány, közvetlen, személyre szabott kommunikáció nehezen elképzelhető változó adattartalmú nyomtatás nélkül.

Kedves Érdeklődő, ha te éppen Dániel vagy, egészen biztosan felfigyeltél, hiszen személy szerint hozzád szóltunk, a neveden szólítottunk, nem csak, mint Kedves Megrendelőnkhöz. Sőt, ha nem Dánielnek hívnak, akkor is nagyobb eséllyel figyeltél fel, hiszen nem hozzád szóltunk – de vajon miért nem?

Egyszerűen azért, mert az online weboldalszöveg (egyelőre) képtelen személyesen, célirányosan megszólítani, ellentétben az offline, vagy online, célzott marketing DM levéllel.Márpedig a sikeres, nyomtatott levelezéssel lefolytatott DM kampány alapfeltétele a névre szóló megkeresés. Az online digitális nyomdák többsége felkészült erre: a saját névre szóló, megszemélyesített levelek készítése a boríték címzésére is kiterjed.

Megszemélyesített leveleid készítése kiegészülhet olyan kapcsolódó nyomdai szolgáltatással, mint az egyedi borítékkészítés, levélpapír nyomtatás, grafikai tervezés, sőt, marketing terén is támaszkodhatsz tapasztalatainkra.

Ajánlatkérés