A verseny és a digitális nyomda

Online digitális nyomda vagy webáruház, élelmiszerbolt vagy mozi, mindegy – mindenkinek fel kell vennie a kesztyűt, aki ebben a szektorban létezni akar.

Nem szeretnék frázisokat puffogtatni, ráadásul senki előtt nem ismeretlen, hogy iszonyú nagy a verseny a szolgáltatási szférában. A mai kor ügyfele „öntudatra ébredt”. Ha a kliens nem látja rajtad az igyekezetet, ha mulasztasz, vagy nem működik a kommunikációd, azonnal búcsút int a kapufélfádnak. Evidens, hogy a pénzéért a maximumot kell nyújtanod. 
Így van ez a nyomdai szolgáltatás esetében is. Csak egyszer forduljon elő technológiai pontatlanságból vagy hibás alapanyagból eredő nyomtatási hiba (feltépődés, tónolás, maszatolódás…)! Az ügyfél fogja magát, és rögtön más online nyomdai szolgáltató után néz. 
Bizony, a nyomdai szolgáltatások tekintetében a helyzet ugyanaz, mint bárhol másutt: ha nem felelsz meg a követelményeknek, hamarosan lehúzhatod az online nyomda redőnyeit. Mit tudsz tenni, hogy maradéktalanul kielégítsed a nyomdai igényeket? Lássuk! 

Fejlődő digitális nyomda

A felzárkózás majdhogynem kevés. A legjobb, ha egy lépéssel előbb jársz a konkurens online nyomdák előtt. Ehhez elengedhetetlen a folyamatos fejlődés, szakmai profizmus, a bővülő (és minőségi!) apport. 

A marketing és a nyomda

Egy jó marketinges szakember aranyat ér! Az ő koordinációja gyakran nélkülözhetetlen ahhoz, hogy jól vagy egyáltalán dolgozni, működni tudjunk. A szolgáltatás marketing nélkül semmi. Ha te magad nem vagy jártas ezen a területen, vagy nincs időd, kedved, ésatöbbi, elengedhetetlen egy specialista!

Tegyél meg mindent az üzletért

Nem ülhetsz a babérjaidon, dolgoznod kell, mese nincs. Értem ezalatt, hogy hiába a legjobb nyomdagép, nyomdász, alapanyag, ha hanyagolod az ügyfelet. 
A virtuális bizniszben az ügyfelekkel való kommunikációban nincs személyes korreláció, így mindenképpen nehezebb a helyzeted. A személytelen kapcsolatot ajánlott személyesebbé tenned – erre remek lehetőség, ha tartod vele a kontaktot.
Hogyan? Interjúvold meg! Meg volt elégedve, vagy sem? Miért? Miért éppen bennünket választott? Számára milyen az ideális üzleti partner? Mi megugrottuk ezeket a kívánalmakat? Összesíts, értsd meg az ügyfél problémáját, vond le a konzekvenciákat, így tudsz majd fejlődni. (Figyelj a GDPR-ra!)

Top